-MaSiH aDa WaKtU_

-MaSiH aDa WaKtU_

Monday, October 14, 2013

Wajibat Al-Akh Sodiq mengimpikan Syahid


اللهم تقبل منا توبتنا واغفر لنا
ذنوبنا واجعل اللهم حياتنا كلها في سبيلك يا الله يا جبار
 

"Semua dari mereka yang cintakan syurga dan perjumpaan dengan kekasih kekasih agung di sana pasti mengimpikan Mati Syahid di Jalan Allah... tapi adakah anda tahu bahawa memastikan Hidup Kita 100% di Jalan Allah lebih susah dari mati syahid? "



Aku berjuang bukan untuk Mursi .....

Aku BerJihad Bukan untuk Ikhwanul Muslimin .......

Aku BerKorban Bukan untuk Rakyat Mesir ........

Aku Berdiri disini.......

Di depan barisan barikade salah satu Militer Terkuat di Timur Tengah

SEMUA INI KARENA AKU CINTA ALLAH .....

Aku Ingin Syahidah di JalanNya ....

Ya Allah, ambillah nyawa kami ketika mana kami berada di Puncak ke imanan !!

No comments:

Post a Comment