-MaSiH aDa WaKtU_

-MaSiH aDa WaKtU_

Tuesday, April 29, 2014

Anda bebas pakcik Badi' dan kaliannya



683 penyokong IM di hukum mati, termasuk Dr. Badi', Hakikatnya kalian di sana Bebas, merdeka, sejahtera dan gapai kemenangan yang hakiki.

Maka berkatalah Dr. Badi’ :

"لو أعدموني ألف مرة والله لا أنكص عن الحق، إننا لم نكن نهذي حين قلنا إن الموت في سبيل الله أسمى أمانينا.. اللهم فاقبل.. اللهم فاقبل".

"Andai mereka menghukumku dengan gantungan sebanyak 100 kali pun, demi Allah aku tidak akan berundur, sesungguhnya kami tidak pernah merasa gembira melainkan apabila kami katakan sesungguhnya mati di jalan Allah itu cita-cita tertinggi kami! Ya Allah terimalah! Ya Allah terimalah!".



Bergembiralah buat antum, Aku mendoakan diriku, kalian untuk kita sama – sama bertemu dengan Rasulullah dan para sahabat di syurga dengan dijab kabulkan dengan Syuhada'. 

Kerana, kami terpaksa berhadapan mujahadah dengan memenjarakan nafsu kami, memenjarakan impian wahan kami, memenjarakan hobi yang tidak berkesudahan, memenjarakan alasan - alasan untuk menangguh all out dalam membina manusia (SH), memenjarakan Jahiliyah yang merosakkan amal kami, memenjarakan bermanjaan dengan si isteri dan si suami sehingga lupa iLlah hanya kepada mu. Dan banyak lagi. cukuplah.... kerana itu ya Allah....

Perkenankanlah Ya Allah. agar kami menempah tiket syuhada' itu juga.

Untuk melihat wajah mu. untuk bersama para Rasul mu dan sahabat. Aku sangat rindu. Rindu yang Amat ya Allah !

No comments:

Post a Comment