-MaSiH aDa WaKtU_

-MaSiH aDa WaKtU_

Wednesday, July 31, 2013

Aku si Pencinta Syahid




Bismillah 

Ikhwah fillah

Saya mohon kaum muslimin dan muslimat terus mendoakan saudara kita yang sedang berjuang di Syria dan Mesir serta di tempat lainnya di sepuluh malam terakhir bulan Ramadhan ini . . . . khusus saya mohon bantu doa anak saya yang sedang berjihad di Aleppo (sudah sembilan bulan kurang lebih ) semoga dilindungi Allah Ta'alaa selalu atau diberi pahala syahid jika gugur . . . dan di jadikan beliau ikhlas berjuang untuk kalimat Tauhid saja . . . barakallahu fiikum.
(Gambar dibawah anak saya no 3. Namanya Ibnu Abdurrahim Ayyub )

 -Mesej dari seorang Ikhwah-

__________________________________


Sedang berdoa di Raudhah, terdengar orang di sebelah teresak-esak mendoakn saudara di mesir, berlinangan airmata dibuatnya, semoga Allah makbulkan kesungguhan doanya.
-Mesej dari seorang Ukhti-


Kita ni, serius ke bersungguh!!

No comments:

Post a Comment